BARAN SZILVIA

-

Eredeti szakmámat tekintve jazz-dob előadóművész lennék, így nem mindig a sport volt az elsődleges számomra, hanem a gyakorlás a hangszereken, de ettől függetlenül gyerekkorom óta valahogy mindig jelen volt életemben valamilyen szinten a sport. 8 éves koromtól kezdve barlangászom és napjainkig is nagy szerelem ez a mozgásforma, ha nevezhetjük így (horizontális, vertikális közlekedés).

Tudatosabban mozgolódni egy betegségből való felépülés után kezdtem el, akkor tudatosult bennem, hogy a sport mennyire fontos egy ember életében. Teltek az évek, elvégeztem az egyetemet és mindeközben sok fajta sportot kipróbáltam, mígnem szemben találtam magam egy jó barát tanácsára a Thot Gym-el és így a funkcionális edzéssel is.

Végigjártam az itteni “iskolát”: Beavatást, Athletic Bodyt, és jöttek az UST-k. Kirajzolódott a szemem előtt, hogy mi is az, amit én szeretnék csinálni hosszútávon, majd egy idő után jobban kezdett az a gondolat foglalkoztatni, hogy ezt a szemléletet, mozgásformát minél több emberrel megismertessem. Mindig érdekelt a mi-miért van kérdés. Így elkezdtem tanulni, először Fitness Instruktor képzésen vettem részt, majd jött végre az FMT Level I.

A célom, hogy minél több ember életének része legyen a mozgás, ez az életforma, hiszen nagyon sok alapvető emberi probléma kiküszöbölhető lenne vele. Ha a legegyszerűbbeket nézzük, tartáshibák, itt-ott fájdalmak (derék). Állóképesség: valljuk be nem rossz dolog, ha nem kell lift a 3. emeletre való sétához, vagy pl. 20 év múlva az unokáiddal tudsz még játszani és meg sem kottyan. Mindemellett persze ott van, hogy egyre erősebb is leszel és hát a külcsín sem utolsó.

Mire számíthatsz?

Az órákon fő szempont, hogy mindenki maximális figyelmet kapjon tőlünk és elsajátítsa a megfelelő technikákat az alapoktól kezdve, amivel a sérülések elkerülhetők, valamint hatékonyabban tudjátok a gyakorlatokat elvégezni. Fontos számunkra, hogy mindig naprakészek legyünk és a legjobb tudásunkat adjuk át azoknak, akik az óráinkat választják. Ennek előfeltétele, hogy folyamatosan képezzük magunkat és egyre nagyobb és nagyobb szaktudással rendelkezzünk, ezáltal olyan edzéseket tudjunk biztosítani számotokra, amelyek segítik a céljaitok elérését.

Mik a céljaink?

Erő, állóképesség és a gyorsaság növelése, mobilitás és stabilitás, légzés, testtartás javítása. Problémák korrekciós gyakorlatokkal való kiküszöbölése.

Milyen az edzőterem?

Fontos a környezet, ezért az edzések a Thor Gym Angyalföld termében zajlanak, ahol megtalálni minden olyan eszközt, ami az általunk összeállított funkcionális edzésprogramban szerepel. Ha valaki egy csili-vili gépekkel felszerelt termet képzel el, akkor sajnos csalódnia kell.

Milyen eszközöket használunk?

Saját testsúly, Trx, kettlebell (girja), kézi súlyzók, olimpiai rúd, evezőgép, airbike, medicin labda, gumilabda

Milyen a társaság?

Az órák jó hangulatban telnek el, hiszen a csapatok rövid időn belül nagyon jól összekovácsolódnak és egy közösségi élet veszi kezdetét. Mindenki támogatja, bíztatja a másikat a fejlődése során.  Csapatban, közösen érjük el az egyéni célokat, amiket utána meg is ünneplünk.

Miért jó, ha csatlakozol?

Egy biztos, jobb lesz a közérzeted, magabiztosabb leszel és kitartóbb is az élet minden területén, valamint több baráttal gazdagodhatsz. Ezeken felül pedig szebb és feszesebb izomzatod lesz, jobb állóképesség és nagyobb erőd.

Mi segítünk mindenben, de neked is akarnod kell!

Egyéni célok?

Amennyiben egyéni céljaid vannak, vagy nem szeretnél csoportban edzeni, nyitottak vagyunk személyi edzésekre is. Ebben az esetben teljesen rád szabjuk az edzésprogramot a te céljaidnak megfelelően.

Születési hely: Budapest

Születési idő: 1987.07.06
Magasság:171 cm
Szakterület:erő-és állóképességfejlesztés, prehabilitáció, girjasport
Órák:Thor Beavatás, Athletic Body, UST

Képzettségem: Fitness Instruktor // Thor FMT Level I.

Kedvenc gyakorlat: Girja – hosszúciklus, jerk, plank
Legjobban utálom: Lustaság
Sportmúlt: barlangászat, girjasport
Kedvenc sportoló: Ivan Denisov

Példaképek a szakmából: Dan John, Michael Boyle

 


Órarend

h
k
sz
cs
p
07:00-08:00
Hétfő
07:00-08:00 :
ATH
07:00-08:00 :
UST
07:00-08:00 :
ATH
07:00-08:00 :
UST
07:00-08:00 :
ATH
08:00-09:00
Hétfő
08:00-09:00 :
ATH
08:00-09:00 :
UST
08:00-09:00 :
ATH
08:00-09:00 :
UST
08:00-09:00 :
ATH
17:00-18:00
Hétfő
17:00-18:00 :
ATH
17:00-18:00 :
UST
17:00-18:00 :
ATH
17:00-18:00 :
UST
17:00-18:00 :
ATH
18:00-19:00
Hétfő
18:00-19:00 :
UST
18:00-19:00 :
UST
18:00-19:00 :
UST
18:00-19:00 :
UST
18:00-19:00 :
UST
19:00-20:00
Hétfő
19:00-20:00 :
UST
19:00-20:00 :
UST
19:00-20:00 :
UST
19:00-20:00 :
UST
19:00-20:00 :
UST
20:00-21:00
Hétfő
20:00-21:00 :
20:00-21:00 :
UST
20:00-21:00 :
20:00-21:00 :
UST
20:00-21:00 :
Hétfő
07:00-08:00
ATH
08:00-09:00
ATH
17:00-18:00
ATH
18:00-19:00
UST
19:00-20:00
UST
Kedd
07:00-08:00
UST
08:00-09:00
UST
17:00-18:00
UST
18:00-19:00
UST
19:00-20:00
UST
20:00-21:00
UST
Szerda
07:00-08:00
ATH
08:00-09:00
ATH
17:00-18:00
ATH
18:00-19:00
UST
19:00-20:00
UST
Csütörtök
07:00-08:00
UST
08:00-09:00
UST
17:00-18:00
UST
18:00-19:00
UST
19:00-20:00
UST
20:00-21:00
UST
Péntek
07:00-08:00
ATH
08:00-09:00
ATH
17:00-18:00
ATH
18:00-19:00
UST
19:00-20:00
UST