CSEH ÁGNES

-

A sport mindig is fontos szerepet játszott az életemben. Óvodás koromban a szüleim elvittek úszni, amit kb 8 évig heti rendszerességgel csináltam. Általános iskolában csatlakoztam a suli kézilabda csapatához. Az érettségi előtti időszakban kicsit háttérbe szorult a mozgás, időnként futottam egy keveset. Az egyetemen röplabdáztam néhány évet, ezt követően kipróbáltam a trx-et majd a crossfitet és a saját testsúlyos, illetve funkcionális edzések szerelmese lettem, miközben a futás is jelentős részét képezte az életemnek. 2016-ban elmentem egy Spartan Race-re és még abban az évben megcsináltam az egész trifectát, amit 2017-ben is folytattam. Ezekkel párhuzamosan a terepfutások is egyre nagyobb szerepet kaptak. 

2018-ban síelés közben elszakítottam a keresztszalagomat, amit meg kellett műteni, így az egész évemet újraterveztem, az edzéseket gyógytornára cseréltem. Megtanultam mankóval járni és értékelni minden mozdulatot, amire képes a testem (és itt olyan alap dolgokra gondolok mint pl a gyaloglás, sarokülés, lépcsőzés, futás), de amiben leginkább fejlődtem az a türelem.

Ha lehetne egy szuperképességem, teleportálás meg gondolatolvasás helyett inkább azt választanám, hogy soha ne sérüljek le. Ez sajnos még nem teljesült, azonban a prevenció előtérbe helyezésével és a helyes mozgásminták gyakorlásával egészen közel tudok kerülni hozzá. Ebben is szeretnék segíteni az edzettjeimnek, hozzájárulva a magasabb életminőség eléréséhez. Legfőbb célom, hogy minél több embernek átadjam a mozgás szeretetét és ezáltal kilépjenek a napjainkban jellemző mozgásszegény életmódból. Hálás vagyok, hogy csatlakozhattam a Thor Gym edzői csapatához, ahol az edzések megtartása mellett a szakmai fejlődés is kiemelt fontosságú.

Mottó: Ahhoz, hogy megváltoztasd valaki életét, nem kell zseninek, gazdagnak, gyönyörűnek vagy tökéletesnek lenned. Egyszerűen csak törődnöd kell vele.

 

Születési hely: Jászberény

Születési idő: 1992.05.08

Magasság: 160 cm 

Szakterület: állóképesség- és erőfejlesztés, funkcionális edzés

Órák: Beavatás

Kedvenc gyakorlat: rope climb, dumbbell snatch, deadlift, hosszú állóképességi edzések

Legjobban utálom: kifogások 

Sportmúlt: úszás, kézilabda, röplabda, trx, crossfit, funkcionális edzés 

Kedvenc sportolók: Rich Froning, Noah Ohlsen, Sara Sigmundsdottir, Mattie Rogers

Kedvenc kaja: avokádós pirítós, amerikai palacsinta

Példaképek a szakmából: Mike Boyle, Tanos Bálint, Zilahi Gábor


Órarend

h
k
sz
cs
p
07:00-08:00
Hétfő
07:00-08:00 :
Beavatás
07:00-08:00 :
07:00-08:00 :
Beavatás
07:00-08:00 :
07:00-08:00 :
08:00-09:00
Hétfő
08:00-09:00 :
Beavatás
08:00-09:00 :
08:00-09:00 :
Beavatás
08:00-09:00 :
08:00-09:00 :
17:00-18:00
Hétfő
17:00-18:00 :
17:00-18:00 :
17:00-18:00 :
17:00-18:00 :
17:00-18:00 :
18:00-19:00
Hétfő
18:00-19:00 :
Beavatás
18:00-19:00 :
ATH
18:00-19:00 :
Beavatás
18:00-19:00 :
ATH
18:00-19:00 :
ATH
19:00-20:00
Hétfő
19:00-20:00 :
Beavatás
19:00-20:00 :
ATH
19:00-20:00 :
Beavatás
19:00-20:00 :
ATH
19:00-20:00 :
ATH
20:00-21:00
Hétfő
20:00-21:00 :
Beavatás
20:00-21:00 :
ATH
20:00-21:00 :
Beavatás
20:00-21:00 :
ATH
20:00-21:00 :
ATH
21:00-22:00
Hétfő
21:00-22:00 :
Beavatás
21:00-22:00 :
21:00-22:00 :
Beavatás
21:00-22:00 :
21:00-22:00 :
Hétfő
07:00-08:00
Beavatás
08:00-09:00
Beavatás
18:00-19:00
Beavatás
19:00-20:00
Beavatás
20:00-21:00
Beavatás
21:00-22:00
Beavatás
Kedd
18:00-19:00
ATH
19:00-20:00
ATH
20:00-21:00
ATH
Szerda
07:00-08:00
Beavatás
08:00-09:00
Beavatás
18:00-19:00
Beavatás
19:00-20:00
Beavatás
20:00-21:00
Beavatás
21:00-22:00
Beavatás
Csütörtök
18:00-19:00
ATH
19:00-20:00
ATH
20:00-21:00
ATH
Péntek
18:00-19:00
ATH
19:00-20:00
ATH
20:00-21:00
ATH